Re: Skończył się dobry fart

Autor: <mcozio_at_tlen.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 09:14:53 MET

szkoda mi tpsa bo owsze moze nie kocham tej firmy ale widac jak socjal-
panstwo ustawia ceny,,przynajmniej jako mały ISP mogłem oferowac ceny
ok 50-60 zeta za neta a jak tak dalej UKE bedzie ciac stawki to okaze
sie ze padne bo komus przeszkadza wolna konkurencja i cisnie tpsa aby
dawała ceny dumpingowego za neta, choc sa one uzasadnione, położenie
infrastruktury i jej utrzymanie to jest koszt, do tego obłusa ludzka
to jest koszt, do tego sprzet,,,auto , narzedzia telefon itp, i
jeszcze oczekujemy ze beda nonstop na blue line odbierac telefony i
najlepiej czekaz az ich tylko opierniczyymy za cos,,,tpsa nie kocham
ale nie chciałbym tak byc cisniety przez panstwo - w imie
normalnosc,,,a gdzie tu wolny rynek i rozsądek ?

tpsa ma kable tam gdzie nikt by ich nie połozyc bo by sie nie opłacało
a jednak oni maja, to czemu nie maja na tym zarabiac bo wyłozli kase
na inwestycje i co ? za free dawac ? oszołomy rządza polska