Re: przechodze z Neostrady na ....

Autor: jank <jankowski_at_neuf.fr>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 08:54:39 MET

On 4 fév, 02:29, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:

> Moment moment, bo "nie łapię".
>
> Jeżeli Twoja mama ma możliwość skorzystania z kablówki oferującej
> internet, niech korzysta.
>
> Nie bardzo rozumiem drugiej części Twojej wypowiedzi - pytasz o ADSL w
> Polsce, czy też o internet przez kablówkę w Polsce, czy też np. o
> internet przez kablówkę w Zabrzu ?

> --
> Rafał Łukawskihttp://rafal.lukawski.pl/

w wyjasnieniu: chodzi mi o to by zmniejszyc koszty wszystkich
abonamentow jakie placi tzn. kablowka STK, telefon ineostradatj razem
prawie 195 zlotych miesiecznie!
wydaje mi sie wykupienie pakietu wszystko w jednym byloby
korzystniejsze; obojetnie czy internet przez kabel tv czy odwrotnie.
Przy okazji
1. czy wybierajac inetrnet z STK bede mogl zrezygnowac z abonamentu
telefonicznego w TP i jednoczesnie dzwonic przez VOIP?
2. Czy telefony z bezposrednim podlaczeniem do sieci np. do skype bez
koniecznosci wlaczania PC sa do nabycia w Polsce?
3. czy biorac internet u innego operatora ( przez linie telef;) musze
ciagle oplacac abonament w TP?
4. dzieki za odpowiedzi :)