Re: przechodze z Neostrady na ....

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 02:29:05 MET

jank wrote:
> [...]
> korzystajac z zmiany warunkow umowy Neostrady mam okazje zerwac z nia
> umowe i wybrac bardziej elastycznego operatora.
> Wlasciwie to chce pomoc mojej 65 letniej mamie ktora jest
> poczatkujacym,niezle sie zapowiadajacy internauta samoukiem.
> Poniewaz placi kolosalne oplaty abonementowe za telefon TP( "wolne
> weekendy"), Neostrade, kablowke mysle ze moglaby spokojnie
> zaoszczedzic wybierajac jednego operatora z TV przez Internet i
> telefonem przez VOIP.
> Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
> ADSL... czy mozecie mi cos podpowiedziec?

Moment moment, bo "nie łapię".

Jeżeli Twoja mama ma możliwość skorzystania z kablówki oferującej
internet, niech korzysta.

Nie bardzo rozumiem drugiej części Twojej wypowiedzi - pytasz o ADSL w
Polsce, czy też o internet przez kablówkę w Polsce, czy też np. o
internet przez kablówkę w Zabrzu ?

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/