Re: przechodze z Neostrady na ....

Autor: Asmodeusz <chrisw_at_naspam.asmodeusz.prv.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 13:31:39 MET

jank wrote:

> witam
> korzystajac z zmiany warunkow umowy Neostrady mam okazje zerwac z nia
> umowe i wybrac bardziej elastycznego operatora.
> Wlasciwie to chce pomoc mojej 65 letniej mamie ktora jest
> poczatkujacym,niezle sie zapowiadajacy internauta samoukiem.
> Poniewaz placi kolosalne oplaty abonementowe za telefon TP( "wolne
> weekendy"), Neostrade, kablowke mysle ze moglaby spokojnie
> zaoszczedzic wybierajac jednego operatora z TV przez Internet i
> telefonem przez VOIP.
> Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
> [...]

Tego typu usługi "wzzystko w jednym" po ADSL to póki co w Polsce
świadczy tylko i wyłącznie TPSA.
Może jednak nie musi być ADSL? Niektóre mniejsze sieci świadczą takie
usługi przez ethernet (nie wiem jakie w Zabrzu). Ewentualnie może w
drugą stronę - zamiast TV przez internet może byc internet przez TV,
czyli po prostu oferta telewizji kablowej?