przechodze z Neostrady na ....

Autor: jank <jankowski_at_neuf.fr>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 02:20:26 MET

witam
korzystajac z zmiany warunkow umowy Neostrady mam okazje zerwac z nia
umowe i wybrac bardziej elastycznego operatora.
Wlasciwie to chce pomoc mojej 65 letniej mamie ktora jest
poczatkujacym,niezle sie zapowiadajacy internauta samoukiem.
Poniewaz placi kolosalne oplaty abonementowe za telefon TP( "wolne
weekendy"), Neostrade, kablowke mysle ze moglaby spokojnie
zaoszczedzic wybierajac jednego operatora z TV przez Internet i
telefonem przez VOIP.
Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
ADSL... czy mozecie mi cos podpowiedziec?
Krzysiek