Re: TPSA Kraków - Nowy sprzęt Siemensa / DSL

Autor: Tomasz Pawełek <tompaw_at_tompaw.net>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 10:13:52 MET

> Dla mnie zasadniczą kwestią jest czy te pingi tak naprawdę są w tych
> wielkościach cały dzień... Bez przesady ale routery nie są od tego żeby
> odpowiadać na milion zapytań echo użytkowników. Proponowałbym dogłębną
> analizę
> - gdyż routery zapewne mają low ID dla odpowiedzi na pingi.

Wiem, ze routery TP lubia sobie echo przytrzymac, czy nawet uwalic
calkiem, ale akurat w przypadku mojej brzegowki to pierwsze sie nie dzieje.

Mam na miescie kilka maszyn w sieci TP. mtr pokazuje, ze nigdy pingi na
dalszych hopach nie sa wieksze niz na brzegowce. Owszem, czesc jest
wycinanych, ale nie przytrzymywanych. Tak wiec moge w miare rzetelnie
okreslic, na jakim laczu dzialam.

> Sam mam 2 x DSL 4mbit i średnia pinga na brzegowym jest 20-40ms. To
> jeszcze
> nie koniec świata :)

Ciesze sie, ze Ciebie te parametry satysfakcjonuja.

Ale powiedz - mam chyba jeszcze prawo miec wlasne wymagania, prawda?

Pozdrawiam.