Re: TPSA Kraków - Nowy sprzęt Siemensa / DSL

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 10:46:19 MET

Użyszkodnik Tomasz Pawełek napisał:

> Ciesze sie, ze Ciebie te parametry satysfakcjonuja.
> Ale powiedz - mam chyba jeszcze prawo miec wlasne wymagania, prawda?

DSL nie jest łączem ani operatorskim, ani gwarantowanym, ani nie ma SLA, nie
ma nic, więc wymagać możesz, ale czy ktos to jakkolwiek weźmie sobie do
serca - wątpię.

BTW, u mnie w sieci, dla łącz z SLA i gwarancjami pasma, jeśli na
nieobciążonym łączu klienta średni ping z 200 wysłanych i odebranych
pakietów ICMP do/z brzegówki przekracza 40 ms, znaczy się jest awaria.

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE