Re: TPSA Kraków - Nowy sprzęt Siemensa / DSL

Autor: Łukasz Pierzchalski <giqus_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 23:29:24 MET

Dla mnie zasadniczą kwestią jest czy te pingi tak naprawdę są w tych
wielkościach cały dzień... Bez przesady ale routery nie są od tego żeby
odpowiadać na milion zapytań echo użytkowników. Proponowałbym dogłębną analizę
- gdyż routery zapewne mają low ID dla odpowiedzi na pingi.

Sam mam 2 x DSL 4mbit i średnia pinga na brzegowym jest 20-40ms. To jeszcze
nie koniec świata :)