Re: TPsa abonament socjalny+ internet

Autor: Vik <viking_at_poczta.viknet.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 08:16:37 MET

> Dyskryminacja ? To prywatna firma, a plan nazywa sie socjalny miedzy
innymi
> dlatego, ze jest dla ubogich, ktorych raczej nie stac na Internet :)

a co powiedzial bys jak by ci zakazali chodzic do biedronki po zakupy bo tam
jest tanio a ty ubogi nie jestes bo masz internet i masz kupowac zarcie z
marza 200% , zadowolony byl bys z takiego obrotu sprawy ? tak samo kazdy ma
prawo wziasc socjalny pakiet bez wzgledu czy bierze bo jest ubogi czy
dlatego ze telefonu nie uzywa ale dzwoni do niego babcia i tak samo taki
user powinien miec prawo wyboru. pozatym internet w tpsa powinien kosztowac
np 50 zl bez roznicy czy jest to z telefonem czy bez bo ja widzac reklame w
tv i nie bedac swiadomym popedzil bym po internet za 28 zl a otrzymam
informacje ze nie kosztuje 28 tylko 78zl poniewaz resazte oplaty ukryto w
drugim obowiazkowym abonamencie.A wiec nie prezes UKE wali kary az sie
oducza oszukiwac i okradac. Ciekawe czy UKE by zareagowalo gdy by wszystkie
sieci osiedlowe się zrzeszyly na bazie tego utwozono ogolno polska reklame i
ogolnopolski telefon, pod ktory by user dzownil i zamawial usuge i wpadal by
operator z danego regionu reklama mowila by o abonamencie 10 zl + do tego
obsluga serwisowa 50 zl a bez obslugi dodatkowo 35 zl.

Pzdr
Vik