Re: Sposób na spam email-owy ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 12:05:41 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Sławomir Bem
>Skad wiesz jak wyglada raport? Wbrew pozorom
>z naglowka mozna wiele wyczytac, nie tylko IP, wiesz o tym? ;)

Jeżeli odrzucasz na podstawie braku DNS, to co masz innego? Odpytujesz
whoisy za każdym razem?

>Na jakiej podstawie twierdzisz
>ze nie korzystaja z tego systemu uzytkownicy korporacyjni?

Nie twierdzę tak. Twierdzę jednak, że klientowi pewnie łatwiej coś
zrozumieć niż użytkownikowi w firmie.

>Wiekszosc swoich tez opierasz na niczym nie popartych
>domyslach :) Przekonywac cie nie mam zamiaru.
>Podalem konkretne fakty, poparte praktyka.

Ja z kolei mam praktykę z serwerami "firmowymi". Zwłaszcza gdy firma
jest nie za duża i nie da się ludziom wytłumaczyć, że pewne rzeczy muszą
działać tak jak działają :-/

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I've  iserted  something  that  you may have
\  Kruk@epsilon.eu.org   / forgotten.   (See   the   <inserted    text>