Re: Sposób na spam email-owy ?

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piac.hu>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 11:52:18 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnem858u.j3u.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Wow. RSS. Łomatko, a co to jest? (w sensie poglądu użytkownika, nie
> mojego).
>
> (...)
> OK. A teraz zmień perspektywę na użytkowników korporacyjnych :-/
> I spróbuj im tłumaczyć to wszystko.

Przekonales mnie do jednego :)
Z Twoich wypowiedzi wynika ze podobny mechanizm dla Twoich uzytkownikow
jest bezuzyteczny, poniewaz uwazasz ze Twoi uzytkownicy sa malo inteligentni,
wspolczuje, bo to duzy problem dla admina. ;)

Ja widac mam userow o wyzszej inteligencji, ktorzy potrafia przyswoic wiedze
co to jest RSS, albo po prostu efekty przynosi edukacja usera....
Nie mowie ze wszyscy, ale jak ktos nie chce korzystac to nie wlacza filtru.

--
s.