Re: Sposób na spam email-owy ?

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piac.hu>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 11:40:26 MET

> Skąd wie?

> Z IP nadawcy, które mu wiele mówi.

Skad wiesz jak wyglada raport? Wbrew pozorom
z naglowka mozna wiele wyczytac, nie tylko IP, wiesz o tym? ;)

> OK. A teraz zmień perspektywę na użytkowników korporacyjnych :-/
> I spróbuj im tłumaczyć to wszystko.

Na jakiej podstawie twierdzisz
ze nie korzystaja z tego systemu uzytkownicy korporacyjni?

Wiekszosc swoich tez opierasz na niczym nie popartych
domyslach :) Przekonywac cie nie mam zamiaru.
Podalem konkretne fakty, poparte praktyka.

--
s.