Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: dl <qnavry_at_nqzvaf.cy>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 15:02:43 MET

Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <radekh_wytnijto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:ejsamb$3u7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tak, a ja sobie to wymyslilem po to zeby sobie utrudnic zycie. Dobrze
> wiesz
> ze nie moge ci udowodnic ze kiedys info na stronie bylo inno wiec
> atakujesz :)

Hmm - atakuję? Czy aby nie przesadzasz? Po co? Raczej bronię racji
przytaczając suche fakty (nie do/wy/mysły).

Wiesz, nie mam potrzeby ani misji przekonywać Cię do swoich racji - podałem
konkret: nigdy nie było jak piszesz. Ty piszesz, że atakuję, podając
argumenty, że nie pamiętasz, nie masz jak itp. Chyba więc lepiej eot.

> Zachowujesz sie jak typowy przedstawiciel slabego operatora identyczne
> wrazenia
> mam skladajac reklamacje np w tpsa na 9030,9393. Spraw historycznych nie
> pamietam
> bo niby skad i po co mam pamietac, z dupy sobie tez tego nie wzialem bo
> jak
> widzisz autor tematu ma podobne problemy, w archiwum tez znajdziesz
> podobne
> rzeczy.
> Ja ani firmy, ktore obsluguje nie sa juz waszymi klientami wiec temat
> [...]

Rotfl. Z dupy, czy nie, imho nie masz racji. Świadczą o tym po prostu fakty,
na które się powołuję. I tyle. Ale z jednym się zgodzę, co już zresztą
napisałem: eot.

--
                                                               |  |
Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|