Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 14:30:21 MET

Użytkownik "dl" <qnavry@nqzvaf.cy> napisał w wiadomości
news:ejs5j4$4s3$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <radekh_wytnijto@gmail.com> napisał w
> wiadomości news:ejs4df$1f2$1@nemesis.news.tpi.pl...

ciach

>Nigdy nie było takiej konieczności. Zawsze można było w sposób opisany na
>stronie, do której link przesłałem.

Tak, a ja sobie to wymyslilem po to zeby sobie utrudnic zycie. Dobrze wiesz
ze nie moge ci udowodnic ze kiedys info na stronie bylo inno wiec atakujesz
:)

> Wiesz, w zasadzie chodziło mi o konkrety, ale skoro nie możesz ich podać
> bo nie wiesz/nie pamiętasz, to niestety nie sprawdzę czy i kiedy
> odpowiedzi NIE dostałeś, ewentualnie czy i kiedy problem z Twoimi domenami
> nie został rozwiązany...

Zachowujesz sie jak typowy przedstawiciel slabego operatora identyczne
wrazenia
mam skladajac reklamacje np w tpsa na 9030,9393. Spraw historycznych nie
pamietam
bo niby skad i po co mam pamietac, z dupy sobie tez tego nie wzialem bo jak
widzisz autor tematu ma podobne problemy, w archiwum tez znajdziesz podobne
rzeczy.
Ja ani firmy, ktore obsluguje nie sa juz waszymi klientami wiec temat uwazam
za zakonczony :)