Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: dl <qnavry_at_nqzvaf.cy>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 13:03:47 MET

Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <radekh_wytnijto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:ejs4df$1f2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie pamietam starych spraw, dat godzin, itp, pamietam ze na czesc maili
> nie dostalem wogole opowiedzi (.... o czym nie raczysz informowac)
>
> Nie wiem czy akurat to ta sprawa, ale odzew dostalem dopiero
> bo wyslaniu maila do BOKu reklamujacego brak opodiwedzi....

"Nie pamiętam", "Nie wiem"... Widzisz - nie powołujesz się na żadne
konkrety - ja owszem. Na jakie zatem emaile NIE dostałeś odpowiedzi? Jak mam
"raczyć o tym informować", skoro widzę Twoje maile i odpowiedzi na nie?
jeśli są inne to powiedz jakie.

> oczyiwscie, jesli sie wogole zajmuje .......

Jak widać z mojego maila - zajmuje się. Zadałem sobie trochę trudu, żeby to
sprawdzić i wyszło, że odpowiedzi dostawałeś.

> Super, ale o ile dobrze kojaze pare miesiecy temu trzeba bylo wysylac
> tradycyjna poczta.

Nigdy nie było takiej konieczności. Zawsze można było w sposób opisany na
stronie, do której link przesłałem.

> Pomijajac moje wrazenia, temat onetu byl juz to poruszany przez inne osoby
> rowniez niezadowolone. Ladnie obrazuja to statystyki obslugiwanych przez
> onet domen.

Wiesz, w zasadzie chodziło mi o konkrety, ale skoro nie możesz ich podać bo
nie wiesz/nie pamiętasz, to niestety nie sprawdzę czy i kiedy odpowiedzi NIE
dostałeś, ewentualnie czy i kiedy problem z Twoimi domenami nie został
rozwiązany...

--
                                                               |  |
Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|