Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 12:40:30 MET

Użytkownik "dl" <qnavry@nqzvaf.cy> napisał w wiadomości
news:ejs0o0$c11$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <radekh_wytnijto@gmail.com> napisał w
> wiadomości news:ejrlv5$3h5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Skoro tak twierdzisz... Kocham osobiste wycieczki zamiast argumentów...

> To ciekawe: np na list wysłany do serwisu 14 grudnia 2005 roku PO godzinie
> 19 (dokładnie o 19.10) odpowiedź otrzymałeś następnego dnia PRZED
> południem (w południe - o 12.45 - już był kolejny email od Ciebie jako
> "odpowiedź na odpowiedź" serwisu...) No ale skoro twierdzisz, że nie
> otrzymujesz odpowiedzi, to widocznie to, co widze na monitorze to inny
> [...]

Nie pamietam starych spraw, dat godzin, itp, pamietam ze na czesc maili
nie dostalem wogole opowiedzi (.... o czym nie raczysz informowac)

Nie wiem czy akurat to ta sprawa, ale odzew dostalem dopiero
bo wyslaniu maila do BOKu reklamujacego brak opodiwedzi....

> Listy wysyła się na adresy kontaktowe serwisu. Dla domeny.onet.pl jet to
> adres podany u dołu strony http://domeny.onet.pl - BOK technicznymi
> sprawami się nie zajmuje.

oczyiwscie, jesli sie wogole zajmuje .......

> Nie musisz - przeczytaj (ze zrozumieniem) informacje podane tu:
> http://domeny.onet.pl/1314401,8541,poradnik.html (hint: Jak dostarczyć
> wniosek do Onet.pl:). Dodatkowo zobacz proszę, jak "to" wygląda w Home.pl
> i u innych rejestratorów (chodzi mi o procedurę). Jeśli dostarczysz
> wszystkie wymagane dokumenty - authinfo dostaniesz nawet tego samego dnia
> (jeśli np. wyślesz szystko mailem).

Super, ale o ile dobrze kojaze pare miesiecy temu trzeba bylo wysylac
tradycyjna poczta.

Pomijajac moje wrazenia, temat onetu byl juz to poruszany przez inne osoby
rowniez niezadowolone. Ladnie obrazuja to statystyki obslugiwanych przez
onet domen.