Re: uzaleznienie od gemiusa

Autor: SW3 <sw3sw3_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 23:47:58 MET

Sławomir Szczyrba napisał(a):
> Jako szary użyszkodnik sądzę, że wszystkie liczniki na zewnętrznych
> serwerach to sobie można w /dev/null wsadzić, bo i tak nie pokazują
> prawidłowych wielkosci.
Zewnętrzne liczniki mają jednak tą niezaprzeczalną przewagę, że
są niezależne od autorów strony.
Jeśli autor sam sobie mierzy oglądalność to może podać jakie chce

wyniki i nikt tego nie sprawdzi. Za to wynikami z zewnętrznych
pomiarów
można się pochwalić.

Nie mam nic przeciwko zewnętrznym statystykom, sam z nich korzystam.
Chciałbym tylko, żeby nie przeszkadzały w korzystaniu ze strony.
Może jak ludzi masowo zaczną je blokować to"statyści" ;)
przemyślą swoją strategię i postarają się by ich produkt był
przyjaźniejszy nie tylko marketingowcom. A może właściciele witryn
wybiorą się po rozum do głowy i zrezygnują z usług jedynie
słusznej firmy - mało realne bo ludzie jednak lubią monopol (ile
mamy w Polsce dużych portali, ile na świecie jest głównych
wyszukiwarek?).

--
SW3