Re: uzaleznienie od gemiusa

Autor: Sławomir Szczyrba <creature_at_of.the.night>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 00:51:58 MET

Everyone falls the first time, right, SW3?
> Nie mam nic przeciwko zewnętrznym statystykom, sam z nich korzystam.
> Chciałbym tylko, żeby nie przeszkadzały w korzystaniu ze strony.
[...]
I tu jest pies pogrzebany.
Niech się wykonują... ale jesli widze, że strona się odwołuje do pięciu
- sześciu różnych serwisów licznikowo/statystyczno/reklamowyuch, to ja
przepraszam. Ręka mi sama otwiera okienko żeby wpisać kilka linków do
zablokowania :)

Sławek

--
  ________
_/ __/ __/ Nawet groźnym bogom, nieraz łzawią oczy. -- Safona