Re: uzaleznienie od gemiusa

Autor: Sławomir Szczyrba <creature_at_of.the.night>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 09:56:50 MET

The great SW3. We meet at last.

> No dobra, to ja sobie ponarzekałem. Teraz wasza kolej - co o tym
> sądzicie?

Jako szary użyszkodnik sądzę, że wszystkie liczniki na zewnętrznych
serwerach to sobie można w /dev/null wsadzić, bo i tak nie pokazują
prawidłowych wielkosci. Ja np. od dawna mam wszystkie popularniejsze
równo cięte na proxy.
Chyba że włascicielom stron chodzi o statystyki odwiedzin dzieci
neostrady... Hm, może dało by się przekonać gemiusa zeby skrypty
omijały IP inne niź 80. i 83. ? ;)

Sławek

--
  ________ Bezmyślność zabija. Innych.