Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: zasiu <zasiu.wytnij.to_at_wytnij.to.gower.peel>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 20:01:24 MET
Message-ID: <ejd3pl$r5u$1@news.task.gda.pl>

>> Jeśli nie jesteś ich klientem, a klientem klienta (użyszkodnikiem
>> osiedlówki) to IMHO nie powinni Ci w tej sprawie w ogóle odpowiadać.
>
> Ja rozumiem, że to teraz taka "kultura korporacyjna". Ktoś pisał kiedyś na
> jakiejś grupie, że przypadkiem znalazł błąd w oprogramowaniu na stronie
> jakiejś dużej i ważnej firmy. Napisał o tym do nich z opisem naprawy
> błędu, ale odpowiedzi się nie doczekał. Jak to mówią: ani dziękuję, ani
> spier... Przykre.

To nie ma nic wspolnego z kultura korporacyjna. Jak takiemu Energisowi pada
lacze, to wiedza o tym bardzo dobrze i na pewno ich klient tez, wiec nie
czaruj tu z bledami w oprogramowaniu. Skoro Tobie internet nie dziala to
uderzaj do swojego dostawcy.

pozdr
zasiu
Received on Tue Nov 14 20:05:12 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Nov 2006 - 20:40:01 MET