Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 12:34:56 MET

Użyszkodnik Zbigniew Sikora napisał:

> Wiesz, cały czas się uczę. Ale to dopiero dziewiąty rok w branży, więc
> nadal jestem jeszcze w lesie... :-P

Łe, a ja 12 rok i nadal żem jest głupi :-P

> Dobrze zrobione 802.11a/h i owszem - działa. Ale widocznie poznaniacy nie
> mogą się w żaden sposób równać z centusiami z Krakowa. Ostatnio właśnie
> rozważałem zastosowanie WinLinka i mi się to finansowo nie
> domknęło.

Generalnie projekty na dedykowanych gratach punkt-punkt bywają trudne, bo
ktoś te graty musi spłacić. Natomiast ja jestem w o tyle komfortowej
sytuacji, że nastawiałem w dobrych miejscach trochę architektury
punkt-wielopunkt spiętej wydajnym szkieletem. Mogę zatem na plecach
wielopunktu wkreować niejako przy okazji usługę transmisji danych, której
koszt wytworzenia jest w zasadzie znikomy i tym samym mogę ją dobrze
sprzedać.

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE