Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 23:24:25 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Generalnie projekty na dedykowanych gratach punkt-punkt bywają trudne,
> bo ktoś te graty musi spłacić. Natomiast ja jestem w o tyle komfortowej
> sytuacji, że nastawiałem w dobrych miejscach trochę architektury
> punkt-wielopunkt spiętej wydajnym szkieletem. Mogę zatem na plecach
> wielopunktu wkreować niejako przy okazji usługę transmisji danych,
> której koszt wytworzenia jest w zasadzie znikomy i tym samym mogę ją
> dobrze sprzedać.

Tom, Ty tak głośno nie krzycz, bo:

- pani prezes czytuje polipa - sama się do tego oficjalnie przyznała ;-)
- jak tak dalej pójdzie, to na terenie powiatu P. zdobędziesz pozycję
znaczącą
- znajdzie się jakies lokalne Tele2 i zażąda dostępu do morza... znaczy
do sieci
- wydana zostanie stosowna decyzja ;-)))

M.