Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 11:57:13 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Skoro nie wiesz jak to zrobić, to w sumie to nie wiem, czy muszę Ci
> ujawniać sekrety technologiczne ;-) ale co mi tam, daleko jesteś, więc...
> _Dobrze_ zrobione 802.11a/h oferuje zupełnie akceptowalną jakosć do
> przesyłania 1-4 Mb/s na odległość powiedzmy do kilkunastu km. Legalnie. Z
> dzierżawkami E1 nie jest już tak różowo, znaczy się tanio, ale też da
> się sensownie zrobić - Radwin rulez.

Wiesz, cały czas się uczę. Ale to dopiero dziewiąty rok w branży, więc
nadal jestem jeszcze w lesie... :-P
Dobrze zrobione 802.11a/h i owszem - działa. Ale widocznie poznaniacy
nie mogą się w żaden sposób równać z centusiami z Krakowa. Ostatnio
właśnie rozważałem zastosowanie WinLinka i mi się to finansowo nie domknęło.

--
z.