Re: dzierżawa łącz teleinformatycznych

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 21:38:28 MET DST

Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelko@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości
news:ehod4e$1oak$1@alfa.ceti.pl...

> Rozmawialem z UKE w zeszlym tygodniu. Czlowiek, ktory zajmuje sie tam ramowymi
> warunkami swiadczenia uslug przez TPSA w ogole nie byl zorientowany w kwestii
> istnienia czegos takiego jak "tor pod budowe kanalow cyfrowych" etc. :)
> Postaralem sie naswietlic mu sprawe - mam nadziej, ze cos zrozumial. W kazdym
> razie dostana odpowiednie dokumenty do zapoznania sie.
> Zastanawiam sie natomiast nad sensownoscia tych dzialan (chociaz i tak nie
> mamy wyjscia majac X-set dzierzawek) poniewaz zaprzyjazniony czlowiek z TPSA
> powiedzial: "[...] juz to z UKE zalatwilismy [...]". Ciekawe jak...
> [...]
No wbrew pozorom, kupe firm/operatorow ma dzierzawki, sam mam XX sztuk,

z zdrugiej strony nie rozumiem, skoro zostala uwolniona petla abonencka
i o ile dobrze pamietam to cena za taka petele to okolo 70-100pln to bardziej
sie oplaca w dwoch lokalizacjach ja wykupic i zrobic sobie samemu dzierzawke :)