Re: dzierżawa łącz teleinformatycznych raz jeszcze

Autor: Jarek Pudelko <jarek.pudelko_at_boxnet.ceti.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 21:48:22 MET DST

Mariusz napisał(a):
> Witam szanownych Grupowiczow,
>
> Czy moze mi ktos wyjasnic jak sie ma decyzja WSA z dnai 24.10.2006r
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=1420&layout=3&page=text
> do nowego cennika krajowych lacz dzierzawionych ktora dzis otrzymalem od TP
> :-(
> Niebardzo moge zrozumiec o co tu chodzi ???

Przeczytalem pobieznie owo Postanowienie. Wynika z tego jasno, ze para
przewodow miedzianych warta jest fortune a jej dzierzawa wielokrotnie
wiecej ;P
Fascynuje mnie to, ze w ogole nie zostalo w tym dokumencie poruszone
istnienie SAMODZIELNEJ PARY MIEDZIANEJ BEZ OGRANICZONEJ / PODZIELONEJ
przepustowosci. Tym samym TPSA moze moim zdaniem zrobic taka cene
dzierzawy pary "przezroczystej", jaka uzna za stosowne aby rozbic
konkurencje ;(
Po raz kolejny okazalo sie, ze UKE nie do konca wie jakie uslugi TPSA
chce/moze sprzedawac i do czego te uslugi mozna wykorzystac.
W szkole nie uczyli mnie, ze drut miedziany 0,5mmkw ma przepustowosci
podzielone na kanaly...

--
Jarek Pudelko