Re: dzierżawa łącz teleinformatycznych

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 19:23:53 MET DST

Zbigniew Sikora napisał(a):

> [...]
> świadczenia usług z użyciem łącz dzierżawionych ! Począwszy od czasów
> pamiętnej blokady realizacji łącz za sprawą panów Duthois i LeGuern
> kilka lat temu, poprzez aferę z tłumikami, aż do dzisiaj nie widzę
> specjalnego poruszenia. Udało mi się porozmawiać z paroma
> dziennikarzami, korespondować z ludźmi z URTiPu, ale efektów jak nie
> było tak niema. Przecież, jeśli dobrze interpretuję przepisy PT, to
> instalacja tłumików jest nielegalna - a tłumiki są faktem. Przecież cena
> dzierżawy łącz musi byc poparta kalkulacją kosztów i zatwierdzona przez

Pewnie jest. W przyszłym tygodniu spróbuję trochę powęszyć w tej
sprawie. Niemniej z kosztowym podejściem do cennika nie ma to dużo
wspólnego.

Co do tłumików - wydawało mi się, że sprawa jest już dawno załatwiona
pozytywnie. Jeśli się mylę, proszę o szczegóły.

Dzierżawki? Zastanawiałeś się nad zastosowaniem tej decyzji?
http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=28&news_id=309&layout=11&page=text

przypomnę, że jest to wersja 2.0 Pierwsza była wydana ponad rok temu
przez Grabosia.

> Czy, do jasnej cholery, w tym kraju jedynym skutecznym sposobem
> działania jest urządzanie blokad dróg i palenie opon ?

Pod jakim haslem? Internet dla wszystkich? :-)

M.