Re: dzierżawa łącz teleinformatycznych

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 13:30:08 MET DST

Maciej Bebenek napisał(a):

> Zachowuj się. Ostatnio się publicznie przyznała, że czytuje polipa ;-)

A co do meritum... ?
Ty, Maciek, jesteś (przepraszam za wyrażenie) ekspertem w tej materii,
więc powiedz mi, proszę, jak ta sprawa wygląda. Co można tutaj coś
zrobić, czego mam się spodziewać ?
Ja czasem odnoszę wrażenie, że jestem jedyną osobą w tym kraju
korzystającą z dzierżawek. Przecież obecny projekt _eliminuje_ możliwość
świadczenia usług z użyciem łącz dzierżawionych ! Począwszy od czasów
pamiętnej blokady realizacji łącz za sprawą panów Duthois i LeGuern
kilka lat temu, poprzez aferę z tłumikami, aż do dzisiaj nie widzę
specjalnego poruszenia. Udało mi się porozmawiać z paroma
dziennikarzami, korespondować z ludźmi z URTiPu, ale efektów jak nie
było tak niema. Przecież, jeśli dobrze interpretuję przepisy PT, to
instalacja tłumików jest nielegalna - a tłumiki są faktem. Przecież cena
dzierżawy łącz musi byc poparta kalkulacją kosztów i zatwierdzona przez
UKE. Jest ?
Czy, do jasnej cholery, w tym kraju jedynym skutecznym sposobem
działania jest urządzanie blokad dróg i palenie opon ?

z.