Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Vik <viking_at_poczta.viknet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 07:28:20 MET DST

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek@chylonia.3miasto.net> napisał w
wiadomości news:1159219070.959504@chylonia...

> ja mam to w d. mówie że nie mam logów i mogę robić co najwyżej jak każą.
ja mam logowane polaczenie z dwoch serwerow okolo 2-6 mb na godzine zaleznie
od ruchu samo sie zrzuca jesc nie wola czasami trzeba zgrac wszystko i
wypalic na plyte okolo 4 gb na miesiac dla jedego serwera. Dobre to jest dla
wykrycia spamera lub aby udowodnic klientowi ze jednak kozystal z internetu
ale wspolczuje komukolwiek przegladania tego bez konkretnej swiadomosci
czego szuka :)
Pzdr
Vik