Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 09:39:22 MET DST

Przeczytałem uważnie cały wątek nie myślałem że rozpętam taką dyskusje
na temat dość jasny "czy logowanie z urzędu jest obowiązkowe".

Z wypowiedzi wnika że NIE, więc jestem ciut spokojny, ale wypowiedz że
"zaniedbałem obowiązki" i mogę być ukarany, hmmm.... za co jeśli nie mam
obowiązku.

Miałem kiedyś problemy z DDos na moje łącze przez ok 2 miesięcy
walczyłem pisałem wniosek o przestępstwie i okazało się że TPSA też nic
nie loguje tylko dopiero jak ktoś taki wniosek złoży i będzie nakaz z
prokuratury.
Z tego wynika że kto jest winien, ja jestem właścicielem nadanej mi
klasy IP a TPSA nie jest ??

Odpisałem na pismo że z tego okresu nie posiadam logów a adres podany
jest adresem NAT który identyfikuje większość komputerów w mojej sieci.
I bardzo mi przykro że nie mogę wskazać konkretnej maszyny z której był
przeprowadzony atak czy cokolwiek.

Michał Sz.