Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Jarosław Drużbiński <comnet_at_[no>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 20:09:57 MET DST

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <radekh_removeIT@gmail.com>
napisał(a) w wiadomości: ef8ptr$jk$1@atlantis.news.tpi.pl

> Idiotyczna odpowiedz...

Nie rozumiem co w tym idiotycznego ? Możesz to wyjaśnić i sprecyzować ?

> Apropo tematu, ja mialem taki przyadek i dalek po prostu policji
> wykaz ludzi kryjacych sie pod tym IP, wraz z wyjasnieniem, co to jest
> NAT :)

To ci policjanci chyba amatorzy. Masz sieć (fimrę) to za nią odpowiadasz.
Masz robić tak żeby było dobrze. Ja na miejscu policji zajrzałbym w RIPE
ustalił właściciela czyli Ciebie i tobie dobrał sie do d.... Wówczas nie
przysyłałbyś mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi byś wykopał logi. No
chyba, że chciałeś swiadomie kogoś kryć.