Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Mariusz Wołek <mariusz.wolek_at_lexpolonica.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 11:07:34 MET DST

Użytkownik "Jarosław Drużbiński" <comnet@[no spam]cn.net.pl> napisał w
wiadomości news:ef961s$2486$1@link.cn.net.pl...
> Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <radekh_removeIT@gmail.com>
> napisał(a) w wiadomości: ef8ptr$jk$1@atlantis.news.tpi.pl

> Nie rozumiem co w tym idiotycznego ? Możesz to wyjaśnić i sprecyzować ?

> To ci policjanci chyba amatorzy. Masz sieć (fimrę) to za nią odpowiadasz.
> Masz robić tak żeby było dobrze. Ja na miejscu policji zajrzałbym w RIPE
> ustalił właściciela czyli Ciebie i tobie dobrał sie do d.... Wówczas nie
> przysyłałbyś mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi byś wykopał logi.
No
> chyba, że chciałeś swiadomie kogoś kryć.

Jesli logów NIE MA to ich nie wykopie spod ziemi - Boze czy naprawde tak
trudno to zrozumiec? a twoje wnioski o swiadomym kryciu sa funta kłakow
niewarte.
BTW zeby komus dobrac sie do d...y potrzebne są dowody ktore policja
przedstawi w sądzie. To ze ktos jest adminem w sieci z ktorej dokonano
przestepstwa niczego nie dowodzi a juz na pewno nie mozna sie adminowi
dobrac do d..y zarzucajac mu popelnienie przestepstwa.

MaW