Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 15:58:31 MET DST

> Z ich modelem biznesowym chyba ogolnie jest cienko, patrzac na wyniki finansowe
> i wspominajac grozbe upadku.

przyznam szczerze że off-topic. natomiast wracając to tematu - WP akurat
jest jednym z większych spamerów dołączając do wysłanej poczty swoje
reklamy.

co innego reklamy dla ich użytkownika (który korzystając za darmo z ich
usług na to się zgodził) na stronie WWW do poczty, ew. innymi drogami.

natomiast dołączanie reklam które NIE-użytkownicy WP dostają choć o to nie
proszą to jest spam.