Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 15:56:05 MET DST

> Nie wiem, czy wiesz, że to WP zarabia na klientach i nie powinno im celowo
> i zlośliwie utrudniać korzystania ze swoich usług. No ale to kwestia modelu
> biznesowego i gdzieśmania klientów.

ani przez chwilę nie twierdziłem że robią to celowo. twierdzę natomiast że
to co robią to głupota. wszystkie listy jakie widziałem miały mechanizm
nawet na stronie WWW żeby sprawdzić przyczynę czemu się na nich znajduje.
totaj nie ma nic o tym, jest support mailowy który nie odpowiada.

więc uprzejmie proszę POWIEDZCIE jak mam w ogóle dojść choćby przyczynę tego
dlaczego na tej liście jestem. na innych które sprawdzałem - nie jestem.

a ich odpowiedź że co ja chce od nich - przecież oni tylko używają gotowej
usługi habeas i dodatkowo dają link do usług certyfikacyjnych które "zapewnią
że certyfikowane maile trafią do adresata" oczywiście płatnie.

mogę tylko powiedziec że taki habeas zrobi wszystko żeby spamerzy
działali...