Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 16:00:26 MET DST

> Jeśli nie da się uzyskać informacji o przyczynie dodania do czarnej
> listy i sposobie usunięcia się z niej, to korzystanie z takiej listy
> świadczy wyłącznie o głupocie, a nie o dbałości o brak spamu.

i dokładnie to samo twierdzę od początku, a nie (jak ktoś mi chce przypisać)
o złośliwości WP. głupota a złośliwość to 2 różne sprawy.

w/g mnie habeas to firma, która najpierw "współpracując" z dużymi
usługodawcami jak WP chce wymusić na innych skorzystanie z jej usług.

oczywiście "legitimate user" nigdy nie jest spamerem :)