Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 20:27:26 MET DST

Fri, 8 Sep 2006 16:04:22 +0200, użyszkodnik Jan Werbiński
<janwer_usenet_czerwiec2006@janwer.com> napisał:

> Jakieś kary są za zagubienie lub nieczytelność logów?
> Bo jak nie...
> - Panie wuadzo! Zbierałem logi, o tu są w tym pliku: logi.pgp.exe.rar.md5 .
> Ale jakieś dziwne one. Ja sie tam nie znam, ale obowiązek ustawowy
> wypełniłem.

Fri, 08 Sep 2006 16:52:49 +0200, użyszkodnik wer <bofh@nano.pl>
napisał:

> Ja mam inny pomysl. Napisac modul do jadra 1.0 do obslugi nietypowego
> systemu plikow. Logowac na kompie z takim jadrem. Potem przychodza
> dostaja dysk i sterownik binarny do tego jadra. I niech kombinuja.
> Przydaloby sie jeszcze pakowanie, algorytm szybko kompresujacy, ale
> bardzo wolno dekompresujacy. I ich broszka. Dostali to co chcieli.
> Znajomy proponowal duza defragmentacje dysku, zeby troche czasu zajelo
> odczytanie calego dysku i na dysku cryptoloop. Sterownik dostali, haslo
> dostali, program do dekompresji dostali, dysk dostali.

wiecie co, tak sobie czytam ten wątek i "genialne pomysly"
przypominają mi dziecinne pomysły w stylu: "wójek krzyczy to
przywiążemy go do krzesła".

ciekaw jestem co powiedzą autorzy zacytowanych pomysłów w momencie
kiedy będzie prowadzone śledztwo w sprawie dajmy na to pedofila który
zgwałcił jego syna/córke/siostre/młodszego_brata
Pewnie będzie standardowe "znowu ta policja nic nie robi" albo
"podatki płace a oni tylko wlepiają mandaty za przekroczenie
prędkości".

Ja rozumiem że nikt nie lubi być śledzonym ale pożytek ze szczegółowo
prowadzonych logów jest robiony arcyrzadko bo szkoda na to czasu. Nie
wydaje mi się żeby policjantowi prowadzącemu jakieś śledztwo
interesowało coś ponad to czego szuka bo ma on ciekawsze zajęcia,
podobnie jak administrator poza pierwszymi dniami pracy nie czyta
poczty swoich użytkowników czy nie śledzi po jakich stronach chodzą :>

.