Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 16:52:49 MET DST

Waldek Godel wrote:

> Zawsze system można ustawić w tryb debug, wszystkie logi do jednego pliku i
> jechane... no duży on będzie. Ale może do siakiegoś kompresowanego
> katalogu.
>
> I proszę sobie czytać. Ciekawe ilu z nich zna narzędzia typu grep i
> podobne...

Ja mam inny pomysl. Napisac modul do jadra 1.0 do obslugi nietypowego
systemu plikow. Logowac na kompie z takim jadrem. Potem przychodza
dostaja dysk i sterownik binarny do tego jadra. I niech kombinuja.
Przydaloby sie jeszcze pakowanie, algorytm szybko kompresujacy, ale
bardzo wolno dekompresujacy. I ich broszka. Dostali to co chcieli.
Znajomy proponowal duza defragmentacje dysku, zeby troche czasu zajelo
odczytanie calego dysku i na dysku cryptoloop. Sterownik dostali, haslo
dostali, program do dekompresji dostali, dysk dostali.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl