Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: Piotr Suchowski <piotr_at_tu.wklej.moje.nazwisko.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 07:14:02 MET DST

Tomek Kruk napisał(a):
> Ja rozumiem że nikt nie lubi być śledzonym ale pożytek ze szczegółowo
> prowadzonych logów jest robiony arcyrzadko bo szkoda na to czasu.

Ja jestem nieco bardziej sceptyczny, śmiem twierdzić, że szczegółowo
prowadzone logi same z siebie robią się kompletnie nieprzydatne. Załóżmy
że ktoś ode mnie zrobi hacka na wp.pl, wp wyciąga ze swoich logów że
hack miał miejsce z mojej numeracji o godzinie np. 15:12:55
Prokuratura zgłasza się do mnie o udostępnienie logów z powiedzmy
15:00:00 do 16:00:00 skupiając się szczegółowo na zakresie 15:10-15:15.
Dobrze kombinuje ? Myślę, że dobrze, problem jednak w tym że w ciągu 5
minut ja loguje 1000 połączeń do wp z 300 komputerów, o 15:12:55
rzeczywiście zalogowałem załóżmy tylko 3 SYN'y, z tym że:
a) kto powiedział że mój zegar ma chodzić tak samo jak na wp ?
b) jak zamierzasz udowodnić któremuś z 3 podejrzanych że to właśnie on ?

Temat logowania poczty to sobie może odpuśćmy bo chyba każdy ma tu
podobne zdanie.

--
                             ,,,
                            (o o)