Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: Ponure Zacietrzewienie <trasz_niusy_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 23:09:54 MET DST

Sied@r <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> wrote:
> [...]

Hej, miski - na drugi raz sprawdzcie zrodlo zamiast uprawiac slashdotyzm.

Ustawa:

http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=WDU20041711800

Projekt poprawki:

http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/681

Nie ma nic o przechowywaniu _tresci_. Jedynie logi.

> [...]
> poczty, www itp. nalezaloby wlaczac w Polsce dopiero po 23.00 (tak
> okreslili zakres mediow ze Internet jak najabardziej sie zaliczal pod
> ustawe).
>
> Dla mnie to troche idiotyzm - ktos kto pisze te ustawy nie ma zielonego
> pojecia o rozwiazaniach technicznych jakie sie z tym wiaza.
>
> Latwo powiedziec logowac poczte przez 5 lat (z zalacznikami ?) to w
> przypadku duzych firm hostingowych moze byc kilkadziesiat, lub kilkaset
> GB - poki co sobie nie wyobrazam tego.
>
> Oni chyba mysla ze Swistak siedzi i zawija w te sreberka.

To nie oni - to dziennikarze. Poprawka nie mowi nic o logowaniu tresci.

--
If you cut off my head, what would I say?  Me and my head, or me and my body?