Re: Netia na południu Polski

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 08:40:58 MET DST

> Next chopa ze swojego routerka mam w samym Opolu, a tam jest pol34,
> exatel, gts więc mogli by jakiegoś peera zestawić i od biedy jakiś tranzyt
> zapodać na takie nieszczęścia a tu dosłownie nic...

chyba żartujesz ;-)
owszem, technicznie wykonalne, ale formalnie to szybciej ten kabel
naprawią...
Już nie wspomnę o tym, ze konkurencja nie jest zainteresowana tym zeby im
łącza "przyklękły" jak się netia dossie, nie wspomne już o tym ze awarie w
konkurencji
to całkiem dobra marketingowo sprawa ;-)

Marcin