Re: Netia na południu Polski

Autor: Jarek <jarek_at_fake.address.from.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 23:47:44 MET DST

Tomasz Śląski napisał(a):

> ZTCS mieli awarię światłowodu - plotki głoszą, że złomiarze pomylili
> kable szklane z miedzianymi i poza narobieniem szkód niczego innego nie
> osiągneli :-/

Mi Pan na infolini powiedział tym razem, że to budowniczy autostrady
przerwali światłowód - 3 wcześniejsze przypadki były podobno dziełem
złomiarzy.
Next chopa ze swojego routerka mam w samym Opolu, a tam jest pol34,
exatel, gts więc mogli by jakiegoś peera zestawić i od biedy jakiś
tranzyt zapodać na takie nieszczęścia a tu dosłownie nic...

> Nie bój, nie bój wyłączą Ci ;-))

Coraz poważniej myślę o jakimś większym ATM-ie z TPNetu kosztem Neti co
by sobie radzić samemu w sytuacjach kryzysowych.

Pozdrawiam Jarek