Re: Re: Netia na południu Polski

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 09:50:06 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 23:01:10 +0200, Tomasz Śląski napisał(a):

> ZTCS mieli awarię światłowodu - plotki głoszą, że złomiarze pomylili kable
> szklane z miedzianymi i poza narobieniem szkód niczego innego nie osiągneli
> :-/

To chyba ten sam kabel, którym GTS Katowice idzie w stronę
Krakowa.

Zastanawia mnie tylko jedno: wszystkie GTSy/ATMANy chwalą się, że
mają podwóje łącza w dużych węzłach, tak aby w razie awarii jednego
z nich przerzucić cały ruch na drugie - niezauważalnie dla klienta.

To jakim prawem przecięcie światłowodu do Krakowa spowodowało,
że po przerzuceniu ruchu na Poznań pingi w PL poszły o 400ms w górę,
a z 20Mbit zrobiło się 6Mbit i pojawiły się duże straty?

Jak to jest w tym katowickim GTSie - jest tam poważny backup, czy go nie
ma?

Andrzej.