Re: Ustalić dane prze IP

Autor: mimoza30 <mimoza30.2d3llg_at_atlantis.news.tpi.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 15:29:10 MET DST

nie chcialabym wciagac w to policji chcialbym jedynie wiedziec kto z
bliskiego dosc otoczenia wypisuje o mnie takie rzeczy!!! Miescowość
jest bardzo mala tu wszyscy wszystko wiedza i jak sie okazuje czasami
wiecej od nas samych... A po co mam klaniac sie wrogom, a pewnie tak
jest ze na ulicy sie wymieniamy usmiechami a wracamy do domu i piszemy
bzdury!!!

--
mimoza30
mimoza30's Profile: http://forum.ocm.pl/member.php?userid=2529