Re: Ustalić dane prze IP

Autor: ttt <tl6_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 14:32:32 MET DST

> Tak, jest to możliwe. Powinna się tym zająć Policja.
>

> Andrzej.

To zalezy, jakiego to byly obelgi. Bo nie zawsze sie tym zajmie policja.
Chociaz ostatnia sprawa bezdomnego vs. nasz ukochany prezydent sklania ku
wnioskom, ze policja zajmuje sie juz byle piedolami.

Poza tym musisz miec dowod. Masz gdzies zapisana ta rozmowe?

BTW. Pamietam sprawe z przed kilku lat. Facet na listach dyskusyjnych
obrazal Zydow i to nie bylo takie sobie obrazanie. Facet myslal, ze przez
Internet bedzie nieuchwytny i ze jest calkowicie anonimowy. Koniec koncow -
sprawa skonczyla sie w sadzie i gosc juz potem byl taki pokorniutki, ze az
hej.