Re: Ustalić dane prze IP

Autor: Marcin Ciesielski <mkciesielski_at_op.nospam.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 15:27:17 MET DST

Awex wrote:

> duze prawdopodobienstwo ze z gdanska

Od pewnego czasu w neostradach są wykorzystywane wolne zakresy adresów nawet
wtedy, gdy były przypisane do innych miast. Pzrzykładowo wiele adresów
użytkowników z Bydgoszczy jest zarejestrowanych we whois jako Neostrada
Lublin. Kiedyś po adresie IP "upewniłem się", że pewna osoba mieszka w
Zamościu (Neostrada Lublin - pasowało). Dopiero potem dowiedziałem się, że
w rzeczywistości ta osoba mieszkała w miejscowości Zamość k. Bydgoszczy.

--
Subscribe  news:pl.sci.neuronauki