Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: Andy <breacky_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 19:55:13 MET DST

To powinno trafic na grupę z humorem, ale...:

> to najpierw abuse TPSA musiałoby zacząć działać. Ale nie działa
Działa! Przesyłam im zgłoszenia, oni przesyłają mi potwierdzenia z kolejnymi
numerkami. Od 2 dni - zdziwiłem się - jest żądanie potwierdzenia
przeczytania wiadomości. Mimo zdziwienia - kliknąłem, że chce im wysłać
potwierdzenie. A szczyt tego wszystkiego był jak wczoraj dostałem
potwierdzenie z kolejnym numerkiem zarejestrowania mojego wysłanego
"potwierdzenia odbioru" :-)