Re: AS5617 - Czy to już koniec listy PL-rejected prefixes?

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 20:08:35 MET DST

Marcin Kuczera <marcin@leon.usun-to.pl> wrote:
> via
> CDP,
>
> nadal będą kupować, wyobraź sobie że wszyscy zleją tp i wezmą łącze od
> telii.
> TP zestawi sobie "nowy" 100Mbitowy link do telii i tym linkiem będzie
> wysyłać
> ruch do polskich ASów - oczywiście zero kreatywnej polityki kolejkowania,
> tylko
> interfejs będzie troche ograniczony....

Widzisz, dla większości dostawców treści bardziej krytyczny jest ruch
w druga stronę (-> AS5617). A to już ciężko będzie tak zrobić, żeby
jedno łącze do telii obsługiwało ruch z zagranicy a drugie tylko z
polskich AS'ów. Znacz, w sumie się da, ale to już definitywnie oznacza
właśnie "kreatywną politykę", na dodatek bardzo kreatywną. Zresztą, w drugą
stronę będzie podobnie.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--