Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: Bronek Kozicki <brok_at_spam-trap-cop.net>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 11:54:58 MET DST

Andy <breacky@wp.pl> wrote:

> Działa! Przesyłam im zgłoszenia, oni przesyłają mi potwierdzenia z
> kolejnymi numerkami. Od 2 dni - zdziwiłem się - jest żądanie
> potwierdzenia przeczytania wiadomości. Mimo zdziwienia - kliknąłem,
> że chce im wysłać potwierdzenie. A szczyt tego wszystkiego był jak
> wczoraj dostałem potwierdzenie z kolejnym numerkiem zarejestrowania
> mojego wysłanego "potwierdzenia odbioru" :-)

z ciekawości, czy to potwierdzenia przyjęcia potwierdzenia odbioru też
jest za potwierdzeniem odbioru? Bo jeżeli tak, to może założyłbyś jakiś
automat (procmail) do wysyłania potwierdzeń odbioru, kółeczko się
zamknie i w końcu ten jeden jedyny administrator który tam jeszcze
pracuje, zainteresuje się dlaczego korporacyjny serwer pocztowy jest
przeciążony i tym sposobem trafi na Twoje zgłoszenie ... ech,
rozmarzyłem się ...

B.

--
Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.