Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net_at_nospam.invalid>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 20:43:08 MET DST

Spinacz biurowy, Tomek Kruk <futszak@post.pl>!

> swego czasu ftp, dla kablówki dla której robie różne usługi, przyznała
> razem z uslugą Polpak klase C. zapytałem właściciela czy nie można by
> było dać ludziom po publicznym adresie IP, dostałem odpowiedź:
> "Po co,jeszcze by się pozabijali"

I to jest mądre podejście. Ja bym dawał, ale na wyraźną prośbę i za małą,
symboliczną dopłatą. Symboliczna dopłata powinna być na tyle mała, żeby
ci, którzy potrzebują IP, nie odczuli tego. A jak ktoś nie potrzebuje,
to nie będzie brał "na wszelki wypadek"...

--
http://www.chmurka.net/ :: FidoNet 2:480/138 :: GG 1234 :: Grono 123
Licencja SWL nr SP5-25-0730 :: QTH Locator KO02MF :: GSM 514 710 213