Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: Paweł Małachowski <pawmal_at_to-i-tak.niewazne>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 22:38:12 MET DST

Pink wrote:

> Bo byłoby to głupie
> Najpierw uznają za niebezpieczny port 445, a później każdy inny, po którym
> leci najwięcej danych i tym sposobem zostanie jedynie "bezpieczny" port 80.
> Poza tym ma czegoś takiego jak "porty charakterystyczne dla wirusów".

Akurat blokowanie 445 byłoby mądre.
A że zablokuje pewną funkcjonalność MS Networking między hostami
w Internecie... ktoś z tej funkcjonalności korzysta? Poza robakami
oczywiście.

> A ja nie po to płacę ciężkie pieniądze, żeby ktoś decydował za mnie, co
> jest dla mnie lepsze.

,,Płacę, żądam! Płacę, żądam!''. ;)

Jakoś w społeczeństwie ludzi z chorobą zakaźną zwykło się izolować.

A komputery z sieciową gruźlicą sieeeją sobie radośnie...

--
Paweł Małachowski