Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 21:26:30 MET DST

Dnia 2006-08-19, o godzinie 18:28:56, użytkownik *Marcin Ciesielski*
napisał(a) w wiadomości: <news:46245601.NiQMzDFs0y@Marcin_Ciesielski>

> Czy sytuacja z liczbą ataków wirusów sieciowych w Neostradzie wygląda _aż
> tak_ źle w całym kraju, czy to może Bydgoszcz jest feralna?

Nigdy nie spotkałem się aż z takimi problemami, a Neostradę mam od 2,5 lat.
Owszem, jest całkiem sporo prób połączeń na port 445, ale nie obciąża to w
widoczny sposób łącza lub systemu.

> Dlaczego pakiety kierowane na porty charakterystyczne dla wirusów nie
> mogłyby być po prostu blokowane przez TPSA w Neostradzie?

Bo byłoby to głupie
Najpierw uznają za niebezpieczny port 445, a później każdy inny, po którym
leci najwięcej danych i tym sposobem zostanie jedynie "bezpieczny" port 80.
Poza tym ma czegoś takiego jak "porty charakterystyczne dla wirusów".
A ja nie po to płacę ciężkie pieniądze, żeby ktoś decydował za mnie, co
jest dla mnie lepsze.

--
Pozdrawiam
Pink